| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
oletommy Aurorastyret

|
Posted: Mon Jul 30, 2007 12:04 am Post subject: Evalueringstid! |
|
|
Årets festival var glimrende. Men vi skal bli enda bedre til neste år. AURORA! 08 blir værende i Mølleparken, og blir arrangert en gang i løpet av sommeren. Det er alt vi har planlagt hittil, så vi er veldig åpne for forslag.
Oppfordrer alle til å skrive ned sine plusser og minuser her, så tar vi det med i forberedelsene neste år. Grupper det som jeg har gjort under, eller lag eget oppsett. Utdyp gjerne litt mer enn bare stikkord.
FESTIVALOMRÅDET:
Positivt:
Negativt:
BAND:
Positivt:
Negativt:
Ønsker for AURORA! 08:
MAT/DRIKKE:
Positivt:
Negativt:
PROMO/PR:
Positivt:
Negativt:
ANNET:
Positivt:
Negativt: _________________ Ole-Tommy Pedersen
Festivalsjef etcetera
http://www.flickr.com/photos/oletommyp/ |
|
| Back to top |
|
 |
Kjell Emo New Rose

|
Posted: Tue Aug 07, 2007 12:04 am Post subject: |
|
|
FESTIVALOMRÅDET:
Positivt: Synes område ga en mye bedre følelse av festival-liv. Og det var godt å kunne strekke på beina ved å tusle litt rundt på området. I Kongsvinger er dette ihvertfall ett klart valg for å holde slike ting i mine øyne.
Negativt: Har egentlig ikke noe negativt å si.
BAND:
Positivt: Det var forholdsvis godt variert i musikken, det var bra. Jeg koser meg også særlig når man får servert folk fra traktene.
Monomen og Los Plantronics var verdige avslutninger på to gode kvelder, og folk ble i stemning.
Negativt: Personlig kunne jeg tenke meg litt fra mer alternative sjangere også, det finnes blant annet en del norske hardcore- og screamoband der ute (Les: Snöras, Kaospilot, Angora Static, Dominic). Jeg tror ikke mengden dør om det er ett band som spiller hardt og raskt.
Ønsker for AURORA! 08:
Snöras
Trippy Galore (mere, gi meg mere)
Dominic
Angora Static
MAT/DRIKKE:
Positivt: Jeg synes matutvalget var helt greit i år. Den hjemmelagde calzonen var jo midt i blinken ihvertfall.
PROMO/PR:
Vil hverken uttale meg negativt eller positivt angående dette, da jeg visste mye om aurora 07 fra før og glatt overså alt jeg så annet enn at jeg sjekket innom hjemmesiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Ms_Freaky New Rose
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 9:33 am Post subject: |
|
|
Var dessverre ikke på Aurora 07, men håper jeg får mulighet til å komme i år. Er det noen aktuelle band enda eller? F.eks. The Zoids?  |
|
| Back to top |
|
 |
|